Promise me you'll think of us

Heii vänner! Idag har jag allt hunnit med mycket, jag har jobbat, bakat 100-tals vofflor, fått en ballongfigur (snopp), daskat Tova med snoppen, gått hem, gått till gymmet, gymmat järnet, gått hem, duschat, fått tillbaka min laddare, hämtat upp farmor, ätit, sovit på bordet, ätit igen. Öjöj! dagen var dock mest tänkt till plugg, men det kan jag göra imorgon!
Jag har bestämmt mig, jag ska bli smal och vacker, redan om 40 dagar. Så här med lovar jag er att jag ska köra på GI-dieten, Jag ska total-fasta från socker osv (coooolaaaaa :'() Jag ska träna som bara den, trycka i mig massa bra mat. Och leva ett förj**la hälsosamt liv! Jag tror det kan vara bra för min inställning på livet.
Jag ska fasiken inte behöva skämmas ännu en sommar (om jag ens får spendera min sommar i solen...) för allt j**la fläsk som är i överflöd!
Nu kör vi tjejer!! På tisdag är sista dagen med godsaker, för på onsdag kör jag igång! Är ni med mig tjejer och killar?
Satsa inte bara på att bli smala oså, utan på köpet få ett hälsosamt liv och en fantastisk inställning till allt!? Kan det bli bättre? Njaaa!
bilder från i fredags natt.
Dead by April – Promise Me - Acoustic Version

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0