Just have a little patience.

Sitter och smaskar på en äppelskrutt och lussnar på musik.
Dagen har la vart fin. Skolan vare chilligaste jag vart med om. Oså kom jag hem och upp på stan med min älskade Farmor! Köpte en asasnygg och megaskön BH från Triumph, ett brunt nagellack, två ansiktsmasker och en eyedust. Mycket nöjd! Nu ska jag ta och stoppa i mig något, hoppa in i duschen, måla naglarna, planera morgonsdagens outfit, fixa ansiktsmask, städa, kolla på step brothers och antikrundan. Mycket värd dag! pusss!
MOHOHOHOHOH titta vad jag hittade :O vem är den skyldiga? :O pusspuss
Take That – Patience - (Album Version)

Kommentarer
Postat av: felicia :D

Frågestund på bloggen :D

2011-03-10 @ 22:12:21
URL: http://feliciahelenaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0