Dag 11 - en bild och text om ett ställe jag vart på

Gumaelius, 7B-9B, Jag har aldrig vart så glad, så ledsen, så trygg, så himla underbart!
Varenda dag längtade jag till jag fick träffa min klass, varje fredag längtade jag till måndagen. Typ 27 stora hjärtan, 27 fantastiska själar fick jag spendera 5 dagar i veckan med i 3 år. Jag har växt upp med er, jag har hatat er, jag har skrikit på er, jag har älskat er, jag har gråtit och skrattat med er. 3 år jag aldrig kommer glömma, ni är de människor jag har otrolig respekt för, och er kommer jag alltid älska. Jag sitter och bölar för att jag saknar den trygghet jag hade hos er. Små blev stora, vi växte upp tillsammans. Jag lämnar aldrig 9B ifrån mig.
Jag älskar er!
Adam Lambert – Whataya Want From Me
Kan inte tänka på annat än resan hem från sthlm med er när jag hör denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0