Dag 09 - något jag oroar mig för

Typ tusen saker!
1. att förlora min familj och släkt
2. att förlora mina vänner
3. vad som händer efter döden
4. skolan, mest matten
5. framtiden, tänk om jag blir ensam utan jobb och vänner
6. mina sår, tänk om dom aldrig läker
7. jag oroar mig när jag åker bil, tänk om jag skulle bli förståndshandikappad
8. åka bil med någon, tänk om dom dör och jag överlever
9. cykla över övergångsställen med någon, jag måste alltid cykla på sidan där det först kommer bilar.. skitjobbigt
10. att få fetma, varför vet jag inte, men det vore hemskt
11. att åka flygplan, tänk om man skulle kracha!
12. när mina vänner åker flygplan!!
13. vuxna män som jag inte känner, blir alltid skygg, rädd att bli våldtagen :$
14. cykla/gå ensam, tänk om jag mäter någon, som ringer till en man lä'ngr bort som ska döda mig
15. att bli skjuten i ryggen, varför vet jag inte, men jag är väl inte berädd på det
16. att bryta ett ben uschhhh!!
17. träffa hundar, tänk om dom käkar upp mig eller nått
18. att ramla i trappen och slå ut mina tänder
19. att gå in på mitt rum när ingen är vaken, tänk om det ligger någon okänd i min säng och ska döda mig, slowly
20. att halka, det kanske inte är så hemsk, men jädrar..
21. blodprov! det är det värsta...
22. sprutor, det är bara ännu värre!
23. spovell.. han hatar tjejer, och inte minst mig och mina vänner..
24. att få anorexia och dö
Finns väl så otroligt mycket mer, men detta är väl det jag tänker på mest..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0