Dag 08 - ett ögonblick

Ett ögonblick jag direkt tänker på när jag ser ordet är dagen jag blev tillsammans med mitt nuvarande ex, Sebastian. 5/9 -10 16.00
Jag trodde alrig jag skulle hitta en sån underbar kille, och speciellt inte att det skulle vara HAN av alla, det trodde ingen av oss.
Jag var lycklig, så lycklig hade jag aldrig vart.
Men det kommer jag bli igen, om inte lyckligare, och längre! Men Sebastian betydde väldigt mycket för mig. Det gör han väl än, men han finns inte där på samma sätt, och jag mår bra utan honom också. Men han lärde mig saker, och jag lärde honom saker. Det är nog grejen med att träffa nya människor, att få lära sig. Detta är nog det jag inser efter att jag kommit över honom, så jag kan inte annat än att tacka för den kärlek jag fick, det svek jag fick osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0