Dag 06 - typ av killar jag faller för

Men herregud vilken fråga, jani.. Det är allt ifrån gulliga killar till "badboys". Men jag har väl försökt att hitta killar som behandlar mig väl, som bryr sig om mig, som är snälla och omtänksamma, som förstår mig och vill veta mer. Killar som är knäppa, precis som mig. Killar som älskar min personlighet och den jag är, inte för utseendet, men jo, min pojkvän vill jag helst ska tycka att jag är fin. Han måste vara kramgo och en hejjare på att kyssas. Han ska vilja skryta om att jag är hans och ingen annans, men inget får det bli för mycket av, för jag vill vara den som får känna all kärlek. Älskar att vara uppe sent på nätterna och bara mysa, dricka the och äta sent, och bara umgås.
Han ska kunna prata med mig om han tycker något är fel, eller om han mår dåligt. Han ska vilja vara med mig, han ska våga säga att han älskar mig.
Detta vore ju perfekt, eller hur?! Men jag är inte för någon speciell typ. Det märkte jag markant när jag blev tillsammans med min senaste.. Menmen, i slutet är väl alla svin? Så ska vi leva, kvinnor har alltid vart underlägsna, och så kommer det väl fortsätta.
Så finns det någon kille född mellan 94-90 som känner att "detta är jag!" så kan ni höra av er på [email protected] döp mailet till "dag 06"
HAHA :D
Men alla killar måste acceptera att jag är gift med Wentworth Miller :)
Emmalisa Norrhamn – Bara du kan

Kommentarer
Postat av: bella

fin blogg^^

2011-03-05 @ 16:44:10
URL: http://bellaabergstrom.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hej Bella! Tack så mycket, ska kika in på din också! :)

2011-03-05 @ 21:54:53
URL: http://lisajennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0