baaaaaaaaajs

Jaförtusan, jag är suuuur nu :)))) jag är hungrig, jag är sur på mitt hår, mina tuttar osv. men det gör ju inget! för jag älskar livet! livet är en fest, det firar jag och johanniii med godisstopp fram till polen, och utgång varje dag, göööööööötttttt!
Jag är sur på min dator, och jag vill bara informera er och mig själv om att jag ska till sjukhuset och vårdcentralen 3 ggr under ons/tors denna vecka, inte kommer jag ihåg tiderna, men det är då inte intressant för er, om ni inte vill vara hejjarklack! lyssnar på en norsklåt, den är inte så bra, nu byter jag..................... nu äre bögarnas fel som spelas. bara för att se ett hopp..... gött, hoppas att ni har en bra kväll, jag borde nog sova. hejdå
klippt mig, svullen hand, svullen näsa, LIFE IS GOOD!!!!!!!! <3<3<3<3<3<33<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0