Hejdå min kära.

Jag vet att jag inte ska
jag vet att jag inte kan
jag vet att det aldrig blir
att det aldrig kommer bli som förr
Det kanske är bäst så
Eller vad vet jag
Jag är en enda människa av alla tusen
detsamma med dig
Jag står på mig
jag ska vara stark
percis som förut
Jag föll tillbaka i några dagar
Men nu inser jag att jag kan finna någon som älskar mig
så mycket mer än vad du gjorde
allt var en lögn när jag ser tillbaka på det
du är falsk
det har jag sett
Hejdå, förevigt om det är menat så.
James Blunt – Goodbye My Lover
Bara för att du ska veta vad jag kände.
bara för att du ska veta att jag inte gav upp oss.
men du är ett svin,
det är bland annat det jag minns.
mig får du inte såra igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0