HEJ KOM OCH HJÄLP MIG!

Hallå, vad ska jag göra? Jag gör ju liksom ingenting. Jag gymmar, jag är med kompisar, jag pluggar inte äns? Eller jag går ju i skolan oså, men pluggar aldrig på fritiden. Men nu känner jag att ska jag gå vidare från mitt förra liv och bli mer självständig, få lite arbetskontakter, hitta min grej liksom, så måste jag komma på något att göra! Funderar på projektarbetet vi ska göra i tvåan, eller om det är trean. Man kanske ska ta sig ett snack med läraren, och kanske tillomed ta att skriva en bok?
Vore inte det något? Jag har ju funderat på att bli författare, kan inte det vara nånting då?
Så om det är någon som känenr någon som jobbar på ett bokförlag, kan inte ni kontakta mig då? Ni når mig på [email protected] !
Är det någon som har något annat förslag på vad jag kan göra för nytta i världen, kommentera detta inlägg, eller maila mig! Puss på er mina skönheter!
Ett litet steg för människan, ett stort steg för mänskilgheten!
eller vad säger man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0