Du får be en bön att tiden du behöver räcker till.

GOOOOOD MORGON GOD MORGON! Sovit gott? Inte jag iallafall. Jag kollade på titanic tills skeppet började sjunka, sen somnade jag, oså vaknade jag oså somnade jag..... OCH SÅ VIDARE! Nu har jag iallafall fixat iordning mig. Ska snart gå ut på en promenix med Johannii och kameran. Låter kriaviteten flöda!
Ikväll ska jag äntligen få träffa mina gamla vänner från Stepz, min disco-grupp. Haha, gud vad jag är taggad! Vi ska äta tacos och mysa, kanske tillomed blir att kolla på melodifestivalen? har inte pratat med dom, men vi får se! :D
Hoppas ni får en lika bra lördag som mig! :)
Mina korsörhängen <3<3<3<3<3<3<3 Big love! Tackar min bästa vän Erik för dom! (fick i födelsedagspresent.. men ändå:))
Sonja Aldén – Du får inte Till killen jag älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0