KUNG FU FIGHTING!

Jag, Lisa Jennifer Jonsson, 940110, jag har bestämt mig. From. imorgon ska jag inte käka kolhydrater, dock mejeriprodukter kan få slinka ner, måste ha min chailatte, och typ yoghurt på morgonen, flingor kan gå bra ibland! Jag SKA verkligen försöka gå ut och gå varje dag, eller träna, ev. båda.
Jag ska bli nöjd, det ger jag själva fan på!
Jag vill tattuera en vit tatuering i nacken, 4 fjärilar/fåglar för min familj.
Jag vill bleka tänderna.
Jag vill köpa massa skor!
Jag vill ha sommar så jag kan bli brun!
Jag vill köpa massa fina bhar!
Jag vill tillomed bädda om min säng! Det blir morgondagens syssla :)
Jag vill börja spela teater och börja skriva!
Herregud, jag är så taggad på livet mina vänner! Håll i er, för nu blir det att åka av! :D
så taggad är jag!!
Count Dee's Silver Disco Explosion – Kung Fu Fighting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0