Take my lips, and make them yours!

Jag är urusel på uppdatering, men care! Jag har så mycket roligare!
Jag är fortfarande nöjd med klassen, och de flesta är riktigt sköna! (Precis som jag). Jaja, ni bryr er inte om det, men en sak vet jag att ni bryr er om..
Jag är så fruktansvärt kär! Det är galet! Ojojoj!

En pojke, så mäktig och stor i mina ögon.
Ett leende som får min dag att skina.
Dagar då jag inte får se dig skratta och le, dom är knappt värda att leva!
Jag har en pojkvän, den vackraste för mig.
Jag är kär, och aldrig lämnar jag dig!
Av: mig :$


Låten spelas i mina högtalare, om och om igen!

SEBASTIAN<3

Kommentarer
Postat av: se

du är underbar jennifer! älskar mig till max!<3

2010-09-11 @ 23:46:30
Postat av: Anonym

jag älskar dig också hjärtat mitt <3

2010-09-12 @ 19:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0