Livet är way much better när man är "normal".

I badet låg jag och tänkte, som vanligt.
Vad är det som gör att folk börjar bråka osv? Jo, det kanske kan vara det att man visar en annan sida av sig själv innan man riktigt känner personen, då man kan öppna sig liksom..
Själv försöker jag vara mig själv, för jag vet hur grymt jobbigt det blir att försöka komma ur det där skalet man har. Liksom, varför säga att man är typ stenrik och bor jätte fint, när man egentligen är medelklass och klarar sig bra med sina pengar? Varför låtsas att man är världens snällaste när man själv vet att man egentligen är lite halv bitchig av sig?
All denna börda, att man orkar? Varför inte skratta och ha kul från första början, men självklart om man verkligen tycker att det är kul?
Ne, så nu, tänkte jag (eftersom jag inte har nått bättre för mig) visa lite snygga bilder på mig genom tiderna, eftersom att jag har ett sånt grymt awesome jätte kul liv. Kolla eller kolla inte, lev eller dö :D
HAHAHAHAHA







Tro mig, det finns flera, fast dom som får se dom är bara vissa...... :D

Ha en trevlig kväll mina kära läsare! Jag saknar sebbe :(<3



Kommentarer
Postat av: määäändiiii <3

hahahahha, men jenna!? bilden från m-berg ju?! :o<3<3<3

2010-10-10 @ 13:49:35
Postat av: jennifer

Hahahaha ja det är den :D<3<3<3<3

2010-10-10 @ 14:30:15
URL: http://lisajennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0