Det finns inget bättre än när jag har dig i min närhet!

Har ni någonsin fått känslan av att bara vilja dö, vilja bort från jordklotet, bara några dagar, eller föralltid?
Just nu känner jag motsatsen, jag vill leva alla mina dagar fullt ut. Varenda sekund ska jag ta vara på! Fast, JAG VILL HA EN EGEN MÅNE SOM JAG KAN ÅKA TILL! Fatta mysigt, bara sätta sig i en båt och typ segla iväg till månen och se glad ut! Haha, najs!

Dagen har vart riktigt värd! Lite tjaffs hit och dit i skolan, men det löste sig hoppas vi. Jag ska till Specialpedagogen för att göra dyslexi-test (?!?!?!). Jag spenderade liten stund med Marte-Martina-Moskito efter skolan, vi kilade upp till staden för en fika på Espresso House, deras Chai Latte är så värd varenda krona! Sedan åkte jag till min pojkvän och hade det riktigt bra!


Sussa sött mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0