Bara ord, men så mycket känslor!

Sitter och tänker på de senaste 2 månaderna och dryga 3 veckorna. Jag måste vara den lyckligaste på jorden!
Jag har mått dåligt den senaste veckan för att mina stygn i "T"-korsningen har gått upp, oroar mig för ärr osv.. Men så pratade jag med Sebastian om det, och han berättade att det inte gör nånting osv. Han säger att han älskar mig ändå, och jag ser det i hans ögon.
Hade jag haft en pojkvän för ett år sen, skulle han, till nästan 100%, hata mig för jag äns opererade brösten. Jag är så glad att jag verkligen kan vara den jag är i Sebbes närhet. Jag är så kär, jag är så lycklig.
Jag kan inte se mig med någon annan, jag vill inte ha någon annan, aldrig i livet! Jag är besatt av min pojkvän. Han är bäst för mig, han är finast för mig!
Jag älskar dig Sebastian Bergstrand!
Gammal, megaseriös(!!!!!!!!!!!!!!!) bild, samma, starka, känslor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0