Min kärlek har du föralltid!

Hej mina vänner och fiender som är mina vänner ;) Haha, sämst uppdatering, jobbigt va?

Min helg har vart helt fantastisk! Jag spenderade fredagen med Emma. Lördagen och söndagen spenderade jag med min underbara pojkvän. Vi var på O'helga natt (vi hade 3 månader i söndags), Så himla mysigt! Altså, min pojkvän.. Jädrar anamma! Jag är så brutalt kär! ihhhhhhh :))))) Jag är kär om ni har missat det?!
Jag fastnade för en jätte fin låt med Måns Zemleröw, vit som en snö, hittade den inte på spotify så ni får den via youtube.
Nu har jag pluggat matte jätte länge, lite teckenspråk oså, nu ska jag tydligen städa, KUL DAG! :)) puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0