från sjuuukt långt till för j*vla kort..

Haha, ja som sagt var jag ledig idag, hade studiedag. Riktigt skönt! Jag sov hos Sebastian och hade det riktigt bra! Vi var vakna ända till småtimmarna, (säger man så?) ända till typ kl 6 skulle jag tro.. Vi vaknade nångång runt 12-13.. käkade lunch istället för frukost, satt och pratade om allt och inget, så himla mysigt. Haha sen .. jappppp......
Jag åkte till kyrkan och chillade lite. mys, nu har jag inte gjort nått vettigt..
Just skulle skriva typ att Sebbe är en sexgud, och att han är grym osv :)))) My boyfriend is fantastic!

Nu ska jag dra mig upp på mitt rum, kanske plugga lite, städa lite, kolla tv, skriva, försöka komma på nått rimm till Sebbes julklapp.. öjöj, har mycket att göra!

IMORGON KOMMER ALLA NIOR TILL RISBERGSKA OCH SEN ÅKER NI HEM OCH ÖVERVÄGER ATT VÄLJA RISBERGSKA SOM FÖRSTA OCH ANDRA OCH TREDJE VAL TILL GYMNASIET! GRISAR GRISA GRISAR, NÖFF NÖFF NÖFF!
PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: sebastian

hahaha så skriver du det också! thats a pity haha:D<3

2010-12-04 @ 01:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0