your silence screams goodbye!

Tillbaka efter en tripp på stan med efterlängtade Celine. Mycket kul att träffa dig hjärtat!

Nu har jag precis kommit upp ur badkaret. Jag unnade mig en hemma gjort hårinpackning och en hemma gjort ansiktsmask! Resultatet: lite blandat! Håret trasslade in sig, jag började grina. Men ansiktet blev mycket bra!

Hårinpackningen:
1 banan
1 msk vegitabilisk olja (matolja..)

Mosa bananen till en gegga och blanda sedan i oljan.
Mitt tips: Borsta håret ordentligt, och be någon annan ha i inpackningen i ditt hår. Se till att inte gojsa runt för mycket, det är då allt trassel uppstår!

Ansiktsmasken:
1 msk riven mandel
1 äggula
1 msk honung

Rör ner allting i en skål, vipps så har du en ansiktsmask!
Själv hade jag ingen riven mandel, så jag tog typ krossad mandel istället, funkar nog lika bra!
Efteråt, gör dig en kopp Grönt the, och sen häller du ut lite, låt svalna och badda ansiktet med hjälp av en bomullsrondell.

Man känner sig faktist galet fräsch!

Det ser dock inte världens fräschaste ut..


Pudding!

Nästa: Mamma ska toppa mitt hår. ÄNTLIGEN!

Kommentarer
Postat av: Therese

Huvva! Märkligt sätt din mamma toppar håret på ; ) Men det blir nog bra!

2010-08-20 @ 12:17:21
Postat av: jennifer

va? du vet väl inte hur det blev? :P haha

2010-08-20 @ 13:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0