På marknaden uti nora!

Galet dålig uppdatering. VÄNTAVÄNTA! Jag bryr mig inte! Min blogg, jag skriver när jag vill och har tid. Sådeså!
Jag har haft en mycket bra vecka! Jag fick min klass igår, hamnade i BetVet10b typ? Känns iallafall mycket bra, eftersom jag har bra vänner och mentorer osv! Schemat är inte helt dummt heller, även fast folk i A är lyckliga över sitt, och många i B som vill byta (-.-).

Denna lördag spenderades med Lovi och Sanna i Nora. Ni vet, Noramarken! Galet mycket folk. Men jag kan inte neka att det var trevligt! För det är bara förnamnet! Hittade inget kul dock, förutom den mumsiga salladen! MH MH MH! Natten skaspenderas med lite film och thé tror jag.


Hyffsat..




Awesome dag med dessa filurer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0