It's like learning to fly, or falling in love.

Godkväll fina läsare! Jag vet att jag är urusel på att blogga nu för tiden. Men just nu har jag inte haft nått kul att skriva.
Natten spenderades framför Bert med Sebastian i telefonen. Hög mysfaktor!
Idag har jag vart på stan med familjen.
Inköp:
kedjehalsband
munspelshalsband
en skjorta
en rosa söt tröja
tre blockljus
två nagellackar
Sen blev det att fara hemåt, och sedan till Marieberg med mamma
inköp:
en jacka
ett hårband
hjärtlegins
två ansiktsmasker
dust it (hår grejs)
schampoo & balsam

Nu tror jag det var allt! Kanske kommer lite bilder sen.. Men man vet aldrig med mig ;)


Jag lider av en galen bildbrist.. Så en fin bild på denna fina flicka får jag bjussa på, för lite så känner jag mig.

Nästa: tappa upp en bad, dra på ansiktsmask, ringa min bästa vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0