Gris gris gris!

Tillbaka från en inte allt för intensiv dag i skolan. Jag är fortfarande nervös, eftersom vi inte får klassen förens på fredag! Så nu är vi bara en enda stor grupp på 62 pers. Jag måste berätta, jag fick skåp 332 först (nereskåp-.-') sen så frågade lärarna oss 62 vilddjur om det va nån som ville ha öveerskåp för det fanns 1 över. Vem fick det?
Jo, lilla jag! Haha sorry Towe :$

Nu ska jag försöka få med mig någon pudding upp på stan, måste köpa block!


Min gris! (bilden tagen med min gryyymt bra webbcamera)

Kommentarer
Postat av: Jakob

Risbergska, estet! :D Woho, då ses vi ju! Går du musik eller dans eller musikteater? :)

2010-08-23 @ 15:13:45
URL: http://jakobwall.blogspot.com/
Postat av: jennifer

Najj, jag går beteendevetenskap :D men vi lär väl stöta på varandra iaf :)

2010-08-23 @ 15:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0