Det är kärlek, en stor förälskelse!

Morsning! Jag kom nyligen från kyrkan. Vi har myst järnet och planerat lite inför hösten och fikat. Det är så himla skönt att vara tillbaka, veta att man har ett andra hem varje onsdag! Att det finns folk med öppna armar, som tar emot en, hur man än är! Nu taggar vi den 25e, då är det återträff med alla sommarkonfirmander!

Nu ska jag bara berätta lite om någonting ingen, som jag tror, upplevt! Det är en så galen känsla! Bara tanken gör att det spritter i hela kroppen. Jag kan gå och le i flera timmar! Saknaden gör att jag näst intill vill leva i min frys! Tänk er, en såndär galen förälskelse, en  sådan man bara inte kan släppa, en som inte går över på någon vecka. Den känslan har jag, helt seriöst, för fryst mango! Jag blir helt exhalterad bara jag tänker på det! Ni tror nog att jag är helt puckad, RÄTT! Det är jag, men jag kan inte hjälpa det! Fryst mango, det är då underbart! MH MH MH!


Big love, long time


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0