Coolt!

Nu har jag skaffat mig en ny domän, eftersom att Tuttjennifer bara existerar ett tag till. Så nu är det här jag kommer hålla hus (så länge jag orkar blogga)

Jag har nyligen kommit hem från Emma! Mycket trevligt! Vi, eller snarare jag, kollade på P.S. I love you, jag grät redan när Holly fick första paketet, sen grät jag tills eftertexterna. Det är en så sjukt fin film! Den får mig att tänka på hur otroligt glad man ska vara för dom vänner man har, och ta vara på varenda stund! För jag tror att folk inte vet hur mycket man saknar nånting, förens det inte finns längre! Och ändå, filmer som den, får mig att inse, att man kanske aldrig kommer hitta den där perfekta kärleken! "Film-kärlek". Naj, nu får det va nog med sånt!

Nu ska jag sätta på mig lite kläder och ta mig lite käk.

/Jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0