Dag 18 - det här får mig att gråta

Jag gråter för nästan allt, inte minst filmer, känslor, usch vad vackert och hemskt det är! Jag gråter till låtar som påminner om människor och tider som passerat, jag gråter när jag blir stressad, jag gråter när jag går en dag utan att vara med någon dvs ovald ensamhet. Jag gråter ibland när jag ska duscha eller byta om. Jag gråter om mitt hår inte vill som jag vill. Jag gråter när allt blir för mycket, jag gråter när jag inte har kläder, och speciellt när man ser tjock ut i allt. Jag gråter när jag saknar någon att ligga och hålla om. Jag gråter om jag känner mig misslyckad, tex prov eller något liknande. Jag gråter när jag inte kan hjälpa mina vänner. Jag gråter när jag hör om människor med anorexi eller så, när någon nära har en nära som är dödssjuk, jag gråter när jag ser på reklamen om barn i afrika oså. Jag gråter när jag är lycklig, när jag blir behandlad som jag förtjänar gråter jag också.
Haha, riktig känslomässig mes är jag! Menmen, det finns dom som inte gråter, och jag själv tror att det är nyttigt, kanske inte att gråta som jag gör, men det mesta är bara meningslöst liksom ahah!! Men iallafalllllll!
Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0