Dag 14 - min första kärlek

Min första kärlek, jani.. Min första pojkvän fick jag i 6an, vi var tillsammans i 4 månader, men vi lärde knappt känna varandra, så det räknas knappt, men han är en mycket bra kille! Sen var det nog Fidan, vi var ihop till och från i några månader, jag älskade honom, men vi vad bara bästa vänner, kände inget mer, så inte han heller. Sen Mohammed, han var jag kär i tror jag, lite iallafall, i 2 veckor. Sen David, som jag verkligen var kär i, han var nog den bästa jag var tillsammans med, trodde jag då. Men han är en fantastisk kille! Sen Sebastian, han var jag verkligen kär i, kärleken gjorde mig blind. Han var perfekt för mig under 5 månader. Jag tror att han var mig första KÄRLEK liksom. Det kändes så då, och nu så känner jag ingenting, men det var det förhållandet jag fick ut mest av. så jag väljer Sebastian, som ni hört en hel del om!
Men all min kärlek går just nu till Jude Law, fast vi ska nog göra slut :( Haha :)
I wanna feel his lips all over me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0