Cause i havin' too much fun!

Helt seriöst, just nu kom jag att tänka på hur galet svårt jag har att flirta! HAHAHA synd fan, men seriöst, lite tråkigt är det! För det är ju kul, eller är det? Jag vet väl inte?! Men är det någon som har nått bra tips på hur man hittar killar eller? Eller hittar killar gör jag ju, men hur fan tar man kontakt, hur ska man visa att man är intresserad. Eller måste man bli ihop med någon som är underlägsen? Man vill ju ha en myspöjk, men man vill ju inte ta någon bara för att man kan, utan för att man är intreserad!! Hahaha, jag är så töntiiig!
Menmen, Imorse var jag på sjukan, gick väl som vanligt, bra men inte frammåt så värst! Dom målade med en typ kirurgisk-tuschpenna i mina köttsår, gjorde ont som saaatan! Ska dit om en vecka typ igen...
Har även firat min fina vän Hanna idag som fyller 17! Tjejerna har jag saknat, jädrar vad vi snackar! LOVE!
Avril Lavigne – What The Hell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0