it must have been love..

Olen hukannut toisen puolen. En tiedä, mistä minut löytää enää. Hän katosi, se on ohi.Kaikki oli täydellistä, nyt, mikään ei ole täydellistä. Hän ei enää ole, hän ei ole minun, enole hänen. Tein kaiken kaveri, tekisin kaikkeni saada hänet takaisin.
Nyt ei enää herätä seuraavaan, kukaan ei suudella nyt. Ei ole ketään olisin mieluumminviereeni kun menen läpi vaikeita aikoja.
En ole koskaan ollut rakastunut näin, en ole koskaan ollut näin hyväksytyistä.
Päivät menevät ja en tiedä mitä aion viedä minut, minä hengittää sinua, mutta en tiedämissä olet. Minä tarvitsen sinua, kultaseni, en kiellä!
Olit täydellinen minulle, olet täydellinen minulle. Joka päivä ajattelen sinua, joka päiväannan sieluni. Se on aina meidän unissani.
Minä seison avosylin kunnes päivä näet mitä olet menettänyt, en koskaan sulkea sinut pois elämästäni. Olet kaikki, mitä olen koskaan unelmoinut. Muistatko, kun sanoit sen.Tiedät kaiken olen etsinyt. Jokainen rikki unelma sai minut sinulle.
Se on ohi, kaikki on mennyt, mutta mielestäni sinun elää ikuisesti!


Rakastan sinua kuolemaan ja takaisin.

Delar med mig av min gråtmusik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0