Allting har förändrats, men du finns kvar.

Dagarna rusar förbi
men i mina tanker finns bara vi.
Jag står ensam utan dig i min famn,
Jag har inte länge en trygg hamn
där jag kan stanna upp och vila ett tag
Det är det som sårar mig varje dag.
Jag hatar hur du har behandlat mig
men jag är fortfarande så kär i dig
Jag har aldrig gett upp dig,
Jag kommer aldrig lämna det vi hade
för i mina tankar håller du om mig igen
Det var väl det du sade?
och jag önskar att det blir så sen.
Du var en vacker dröm
jag har dock inte vaknat,
detta är bara en evig mardröm
tills vi finner varandra igen
när du inser vad du mister,
men nu är det jag som sitter i detta stela klister.
A Fine Frenzy – Near To You
till döden, det var det du sa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0