Would he know how much i love him?

Sitter och lyssnar på Ronan Keating – If Tomorrow Never Comes , saknar Sebbe och är nöjd med dagen!
Jag och Tova har vart på Marieberg och haft det jättebra. Pratade massor och Köpte in x antal trosor, äntligen! Ni får inte se! Det är bara vissa som får :D HAHA! Nu när jag kom hem så pluggade jag matte, 22 tal faktist! Jag har aldrig i hela mitt liv pluggat så mycket matte på en gång! Så nu förtjänar jag att sitta vid datorn med lite godis.
Ne, vet ni vad? Jag får sätta på mig vanlig bh den 16e december! TAGGA!!!!! Eller.. Joför tusan! HIHIHIHIHIIH! Nu ska jag kolla om det finns något kul på tv. Sedan iallafall blir det Beck på 4an kl 21 :D. Jag ska nog läsa lite och ta mig en kopp Chai thé! Juste! Jag drack IS Chai idag på Espresso House! Så jädra värt varenda krona, det kommer bli min drog i sommar!
Detta blev ett långt inlägg, nu lyssnar jag inte på den låten längre, för er intresserade så lyssnade jag precis klart på Rascal Flatts – Bless The Broken Road , men nu är den slut och nu spelas istället Ronan Keating – Time After Time !
Haha, kärleks låtar på hög nivå! För er som är kära, eller bara älskar kärleks musik får ni min spotify lista med kärleksmusik!
love
Tova, min bästa vän, jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Tova

du är det bästa jag har <3!

2010-11-07 @ 19:51:22
URL: http://tovasoderback.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag älskar dig bästa vän! <3

2010-11-08 @ 13:17:55
URL: http://lisajennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0