Dancing in the moonlight

Hei vänner! Dåligt med inlägg igår, börjar tappa bloggen lite känner jag. Men igår hade jag andledning. Jag och Matilda stressade järnet, men tillsist kom vi hem till Jessica för att ha överraskningsfest för Louise som fyllt 18 i veckan. Jädrar vilken bra kväll! Idag har jag tränat med Johannii, vart på marieberg med mamma,
Dagens inköp:
-3 par vita ankelstrumpor
-3 par svarta ankelstrumpor
-1 par träningsbyxor
-1 par gula spetstrosor
-1 par korallfärgade spetstrosor
-1 par turkosa spetstrosor
-3 par vita bommulshipsters
-1 dubbelring i form av kors
-1 bikini, över+underdel
TACK MAMMIII!
Ikväll ska jag och Johannii käka grönsaker och dip, kolla på melodifestivalen och bara mysa! POSS PÅ ER!
dålig bild på ringen. Juste, idag kommer två "Dag.." :)
gårdagens första låt blev The Pointer Sisters – I'm So Excited
gårdagens mest spelade tror jag blir:
Magnus Uggla – Kung För En Dag
Toploader – Dancing in The Moonlight
Journey – Don't Stop Believin'
typ, hihi vi tackar Jessica för en toppen kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0