Dag 07 - mina bästa vänner

(missade igår, så blir två idag)
Mina bästa vänner, jädrar, vart drar man linjen för vilka som är bäst..
Men dom som är mina Bästavänner är Tova och Erik. Kul att båda dom (som alla mina förra bästa vänner) är oxar!
Tova Söderbäck, den lilla filuren, henne har jag känt sen vi började fyran. Vi hattade varandra nästan på en gång. I sjuan blev vi BÄSTA vänner, och vi umgicks verkligen jämt, det var vi och tjejerna i klassen. Tova och jag, vi kan varandra nästan utan och innantill. Jag kan verkligen vara mig själv med henne, garva åt helt sjuka saker, men vara grymt seriösa när det väl gäller! Jag kan gråta hos henne, jag kan berätta mina djupaste hemligheter för henne, jag kan inte leva utan henne.
Varenda dag hoppas jag att hon mår bra, min vackraste Tova. Jag älskar dig mest!
Erik Gejhammar Bang, han är ju som han är, men man kan inte annat än att älska honom! Han har alltid ställt upp för mig när jag mått dåligt, och han har alltid fått mig att skratta. Vi har känt varandra i ungefär tre år i år, tack vare honom har jag överlevt. Erik är världens bästa kille, och han har gjort mig stark! Erik är också helt cp, precis som mig och Tova, haha! Jag trivs verkligen med honom!!
Två bästa vänner, sen har jag så himla mycket vänner som jag prioriterar så himla högt, occh ni vet vilka ni är, även ni nyfunna, inga nämnda, inga glömda!
Jag älskar er allihopa!

Kommentarer
Postat av: tova

Jag älskar dig min fina, fina jennifer! du är helt underbar <3

2011-03-07 @ 17:13:55
URL: http://tovasoderback.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Du kommer alltid vara den bästa älskling! <3

2011-03-07 @ 20:33:35
URL: http://lisajennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0