Dag 02 - 10 saker ni kanske inte visste om mig

Gjorde ju nyss en sådan lista. Men något ska jag nog komma på.
1. Jag är den i familjen som försöker vara mest nyttig, dock i omgångar! (ex. min familj vill baka tårta imorgon, jag kommer med förslaget att göra fruktsallad!!!!)
2. Jag är med i avdelningsrådet i skolan. 2 elever från varje BetVet klass träffas med rektorn och snackar skit. SKITKUL! :D
3. Jag är oftast jättehungrig på nätterna.
4. Jag har ett litet sår i örat....
5. Jag har problem med exakt allting vad det gäller hälsan.. typ
6. Jag hatar att sminka mig.
7. Jag ber alltid om ursäkt när jag rapar, och säger alltid prosit och begär att andra gör det när man nyser.
8. Jag hatar att ha torra händer!
9. Jag har en obotlig sjukdom, EDS.
10. Jag har ont i magen.
SISÅDÄR! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0