TNT! I'M DYNAMITE!

Hell's Black Roses – T.N.T - detta är min låt som jag lyssnar på när jag är brutalt förbannad :D
Jädrar! Den här dagen har vart himmel och helvete samtigit! Är så brutalt förbannad, men ändå så otroligt glad! Jag vill tacka ALLA mina underbara vänner och kompisar som ställt upp för mig, jag är så himla lycklig att jag har er! Känner jag er rätt, BÖR ni ta åt er av detta, ni vet vilka ni är! Familj, vänner, bekanta, alla betyder otroligt mycket! JAG ÄLSKAR ER!
Men schaize vad förbannad jag har vart, ett sms, två sms, fjorton sms, hur mycket det än är, så kan jag inte stå ut längre, jag garvar, det är så patetiskt! HAHA!!
Yeye, nu är Clara på väg! ska ta och bädda iordning sängen! Uppdaterar sen kanske :)) hoppas att alla har haft bara en bra fredag än så länge och att den fortsätter så! :)
Har börjat köra på brillor igen, tänkte att det kanske gör att jag inte har denna j**la huvudvärk :)
HAHAHA bilden är seriös för er som inte fattar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0