The world keeps turning!

Har precis kommit hem från en toppen dag i Hallsberg! Jag började med att åka in till stan och köpa mig en biljett till Club Haze! Taggggga!
Vidare drog jag mig mot min barndomskompis Emma, och hennes familj, vi konstaterade att det var 7 år sen senast vi sågs! Helt galet! Men vi har fortfarande lika kul, dock på ett annat sätt! :)
Jag köpte även den nya Lokan, vattenmelon citron, har ni smakat den? Den vad helt ok, men den smakar typ någon medicin jag drack när jag var liten.. euw!
Nu ska jag nog ta och planera lite kläder för morgondagens bravader, och kanske måla om mina naglar..
Hoppas att alla har fått en lika fin start på lovet som mig! :)
Tänkte dela med mig av bästa låten på min spotify, HOFFMAESTRO – Round it Goes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0