Lie to me.

Något jag har funderat på sen det tog slut med killen är om det är bättre eller sämre att ljuga. Klart som f*n att det är dåligt att ljuga, men tex, små vita lögner, tex. "Men vi kan ju vara vänner", "jag älskar dig, men jag hinner inte" Jag menar det är ju bara klychiga kommentarer för att "underlätta" smärtan som komma skall.
Man har ALLTID tid för den man älskar, och varför skulle man lämna ifrån sig någon man älskar? Det skulle aldrig falla mig i tanken att säga till någon jag älskar högt, ta tex. Johanna, min syster sen barnaben, Jag skulle inte lämna henne ifrän mig och säga att jag inte har tid. För om jag har mycket att göra under en viss tid, då tar hon hänsyn till det, och vi ses så snart vi båda kan, men aldrig att jag skulle bryta upp kontakten med kvinnan!
Har ni också vart med om att killar säger alla dessa kommentarer som får en på fall?
- Jag låter aldrig någon annan älska dig som jag älskar dig.
- Du är allt jag någonsin drömt om.
- När vi blir äldre....
- Vad som än händer kommer jag alltid ställa upp för dig!
- Jag skulle aldrig såra dig med flit!
Visst är det det underbaraste som man kan höra när man är kär, men i efterhand, vad fan menade han? Seriöst, jag menar varför säga "vi" som man planerar sin framtid med den, och sen göra slut dagarna därpå? NEJ grabbar, ni får ta tag i det här! Säg bara som det är! Och tjejer också för den delen! Själv skulle jag aldrig gå och skylla på något annat än det verkliga skälet till att jag måste bryta upp. Men eftersom att jag bara är ihop med killar, så har jag mer erfarenhet av det dom säger.
Det värsta jag har vart med om i mina senaste förhållanden är att killen i sig säger när han sitter och försöker snirkla sig igenom heeela långa historian om varför han ska göra slut osv, slänger in ett och annat: Jag älskar dig, du är den mest underbara tjej i hela världen, jag kanske kommer ångra mig och kommer tillbaka, Du är den enda jag har älskat på det här sättet.
MEN TJENA MITT BENA! JAG HAR EN  GRÖN PENIS I ÖGAT?!?!?!
Nej inte direkt, men när man väl sitter där och är helt förstörd, så hör man det man vill höra. Jag hoppades i några veckor att han skulle höra av sig, men han höll inte en enda sak av det han sa.
Så seriöst, sluta ljuga om så stora saker, för vad sårar inte mer än när man inser att det som sas bara är lögn?
Killar, ni är helt underbara, jag älskar killar! Ni är fina att kolla på, ni är bra helt enkelt, men seriöst? Kan ni inte bara ta och bli liiiite känslosamma, och börja inse vad som faktiskt sårar? Det är väl bättre att höra den hemska sanningen än att sitta och klycha till allting..
Tjejer, jag vet att det finns många som är likadana, så ni får faktiskt också ge er!
puss på er!
12 Stones – Lie To Me (Acoustic)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag förstår verkligen vad du menar. Jag blev dumpad för snart två månader sen, vi hade varit tillsammans i 14 månader. Han sa att det sista han ville vara att tappa kontakten med mig och så. Menn bara efter någon vecka så blev han asdryg och började behandla mig som vilken tjej som helst. Killar suger.

2011-02-28 @ 15:13:33
URL: http://sarahgarvill.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hej Sarah! vad tråkigt att du känner igen dig! Det är sånt jag menar, att de flesta killar är så otroligt okänslosamma! Men en sak är ju säker, att vi tjejer har tur som har varandra att dela känslorna med. Dock beter sig vissa tjejer också som skit. Men ens vänner vet man ju alltid vart man har dom! Hoppas att du inte mår dåligt över detta än! Kramar!

2011-02-28 @ 15:32:47
URL: http://lisajennifer.blogg.se/
Postat av: tova

jag älskar dig!

2011-02-28 @ 22:12:17
URL: http://tovasoderback.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Tova, jag älskar dig också! <3

2011-02-28 @ 22:32:53
URL: http://lisajennifer.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Tova, jag älskar dig också! <3

2011-02-28 @ 22:32:57
URL: http://lisajennifer.blogg.se/
Postat av: johanna

Håller med dig till tusen, men killar är så sjukt underbara när stunden är inne men efter är don skit! Stå på dig bruden :)

2011-03-02 @ 00:53:51
URL: http://jahts.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hej Johanna! Kul att du hittat hit :) Jamen eller hur?! vad vore världen utan killar? och hur svag människa hade man inte vart utan dom? det är ju pga dom, mestadels, man står på sig som man gör! :D

2011-03-02 @ 16:52:33
URL: http://lisajennifer.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag älskar dig jennifer! <3

2011-03-03 @ 08:44:14
URL: http://jojjo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0