He and I, had something beautiful.

Sitter i min mjukisdress, gråter och funderar, lyssnar på sad-music och ja.. Jag vet inte vad jag gör. Vart hemma från skolan sen i onsdags, har bara legat i sängen, tagit emot massa stöttande sms och samtal, kollat på film, ätit lite glass, och så vidare. Ikväll ska jag försöka komma ut, ska nog på middag hos Johanna och hennes familj. försöka komma på lite andra tankar. Jag tänkte att detta skulle bli ett kort inlägg, men jag ångrade mig nu ser jag.. Jag saknar mina vänner i skolan. Men om jag går dit kommer jag med stor sannolikhet verka dum, som bara går och är deppig, och vägrar att prata.. Nu ska jag ta mig ett glas vatten. Hejdå.
Denna spelas om och om igen, A Fine Frenzy – Near To You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0