Det enda jag vet, är att jag är jag.

13 sanningar om mig!
-Jag har ett fruktansvärt dåligt tålamod.
-Jag är en riktig nattuggla!
-Jag är otroligt svårväckt, enligt familj, vänner, alla omkring mig.
-Jag är svag för romantiska stunder, choklad, mysig belysning och allt som hör där till.
-Jag har funderat på om jag har ADHD, men kom på att jag umgås med hel-knasiga människor!
-Jag ÄLSKAR glass, och det mesta ätbara :)
-Jag bokstavligen HATAR vintern.
-Jag mår dåligt om jag har nagellack som inte matchar mina kläder.
-Jag hatar att fixa iordning mig, blir ändå inge bra.
-Jag älskar att kramas!
-Jag måste vakna med huvudet innåt väggen för att vakna på rätt sida, vaknarjag utåt måste jag vända mig, somna om och vakna igen.
-Sover jag med någon måste jag sova ytterst, annars känner jag min otrygg.
-Jag har bara druckit alkohol 2 gånger, och det vet mina föräldrar om.
wihoooo nu vet ni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0