01 - om mig

Lisa Jennifer Jonsson 940110, det är väl jag. Jag heter Jennifer, men det är inte många som fattar varför det står Lisa först, jag själv fattar inte problemet? :D
Yeye, jag är väl en väldigt osäker, säker, stark, svag snygg, ful, smal, tjock tjej, inte minst fullt normal?! Beter mig som alla andra, jag är fullkommligt seriös i allt jag gör, lever utan vänner och familj.
PFFT! Nej seriöst nu Jennifer!
Jag är en stark människa psykiskt. Jag har gått i genom otroligt mycket i mitt liv, det kan göra mig osäker när jag hamnar i obehagliga eller ovanliga situationer. Men jag står oftast på mig. Jag beskrivs ofta som väldigt snäll och godhjärtad, men när folk ser mig på stan som inte känner mig, tror de att jag är en bitch vilket är väldigt fördomsfullt och fel!
Jag har typ världens sämsta humor, och kan skratta i stort sätt til vad som helst förutom komedi-filmer, för sådana skämt är för bra för att jag ska fatta..
När jag ska göra nånting, eller så, tänker jag ibland lite för mycket enligt mina klasskompisar, HAHA!
Jag bryr mig inte jättemycket om hur jag ser ut, för att jag tänker så att älskar någon mig, älskar den mig för den jag är. Sen är det ju självklart att jag tänker på vad jag sätter på mig, men mitt hår orkar jag inte fixa, orkar inte bry mig mycket om smink.
Jag har levt med ett grymt lågt självförtroende, men sen jag opererade brösten har mitt självförtroende stigit med stor marginal. Känner mig mycket bättre när jag har kunnat öppna mig för mina föräldrar och vuxna på ett annat sätt från förr. Jag älskar att ha nyrakade ben, string och mjukisbyxor, bara så ni vet!
typ så normal är jag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0