Måndagsbarn

Jag har insett att jag verkligen gillar måndagar! Jag har en sovmorgon till klockan 10.00, har endast en lektion som slutar 12.30. Det finns så mycket tid! Vi får gå på extra hjälp kl 13.00 om vi vill. Man hinner gå på den och sen har man ändå hela dagen kvar, man kan träna, träffa kompisar, plugga, bara ta det lugnt! Kan detta bero på att man föddes på en måndag? Vilket jag nästan är säker på att jag gjorde.
Nu ska jag ta och måla om naglarna för att sen träffa Fredrik på stan, mysig fika blir det nog.
Lite sommar vore dock inte fel, en måndag som denna. Ta med en filt, en festis=guanabana pinapple, Glass, lunch, goa vänner och bra musik!
Veronica Maggio – Måndagsbarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0