171 timmar och 18 minuter!

Jag, Lisa Jennifer Jonsson, måste vara den lyckligaste människa på jorden!
Den här helgen har jag spenderat med världens vackraste pojkvän. Oh jeeeedrar vad jag har mått bra! Vi har haft det fantastiskt, enligt mig ialla fall :$!

Ni vet är sån kärlek som gör att man bara går och ler hela tiden? En sådan kärlek som inte går över på några veckor. En kärlek som gör att det bara pirrar i hela kroppen!
Så känner jag! Jag vet inte hur jag ska förklara min kärlek, jag vet verkligen inte hur jag ska få någon att förstå! Jag tycker ingenting känns speciellt jobbigt just nu, (förutom att Sebastian inte är här) jag hatar inte äns att det är söndag..

Jag ska erkänna en sak, jag är fortfarande nervös när jag ska prata i telefon eller träffa pojken i mitt liv! Hjärtklappningar är en del av min vardag, men det här, det är så mycket mera!

Oj vad jag pratar om hur kär jag är, men det är typ det enda som finns i mina tankar just nu!



Älskling, du vet vad jag menar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0