Så fin som få!

Hej mina vänner! Hur mår ni? Jag har väl mått bättre, förkyld som attans! Så typiskt att jag ska bli sjuk innan operationen! SHIT! det är på torsdag, idag är det mådag, imorgon tisdag, sen onsdag. OCH SEN TORSDAG! Herre gud! Jaja, jag knarkar massa tabletter osv i hopp om att bli frisk!

Nu kommer musiiik, dålig och bra. För alla som är lika sjuka som jag, och för er andra också!
Tinie Tempah – Written In The Stars (feat. Eric Turner) (Non-UK Clean Radio Version)
Lars Berghagen – Ding dong
Petter – Det går bra nu - Fabolous Remix
Cascada – A Neverending Dream
Ke$ha – Take It Off
Black Jack – Inget stoppar oss nu
Bruno Mars – Just The Way You Are
The Proclaimers – I'm Gonna Be (500 Miles)
September – Satellites

Sisådär, lite musik iaf, HAHAHA :D



Nej, jag mår inte bra! Nu väntar jag på att mamma ska komma hem med halstabletter och kamomill thé
och på Sebastian som kommer med psykiska mediciner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0