Min engel, for evigt, jeg elsker, kun dig!

Nu är det mindre än 8 timmar kvar till uppgång för min del! Om 50 minuter får jag inte äta förens jag vaknar imorgon efter operationen! Jag har haft en väldigt värd kväll med mina vänner! Nu vill jag bara att Sebastian ska ringa som han lovade!
Nervositeten stiger mer och mer, fast värst var den i duschen. Det där medlet torkar ut min hud och det stank!
Jag vill ha Sebastian här, jag vill ha alla mina nära här, ni vet om ni ska känna er träffade! Jag ska hoppa i sängen snart, måste bara byta örngott. Min mor var så snäll att hon bytte resten av sängkläderna!

Önska mig lycka till nu, tänk lite extra på mig mellan typ 8-11. Och be en bön för tusan!

Tänker tacka alla mina vänner redan nu för att ni tänker komma och muntra upp mig! Det betyder massvis!
Big love, long time! 

                                 /tutt-jennifer


Kommentarer
Postat av: Olivia

2010-10-27 @ 23:22:55
URL: http://rotegren.blogg.se/
Postat av: Olivia

Hoppsan, där va jag lite snabb i fingrarna :D haha!

Men det kommer gå bra imorgon, tänker på dig som jag sa innan ;) Puss gullunge, du är fortfarande tuttis för mig. Det är vi två med tuttar juu!

2010-10-27 @ 23:23:58
URL: http://rotegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0