Jag är frisk, jag är fri, jag är full av energi!

Kom precis upp ur badet, har vart och kört Affro power dance! Jädrar vad taggad man blir efteråt!

Och hörreni ni, Jag fick en inbjudan på Facebook.se om att "sätta ner foten". För er som inte har uppmärksammats om detta så handlar det om att typ massa människor här i Örebro ska samlas på stan på fredag och typ "patrullera" för att hitta våldtäktsmannen..

Jag är skeptisk, jag menar de allra flesta har Facebook, alla som har facebook har antagligen kompisar som snackar om det, tex jag fick reda på det av mina kompisar, Det allra flesta har vuxna omkring sig, som har facebook eller inte, men det pratas! Tillslut har ju våldtäktsmannen fått reda på att på fredag så kommer det kanske gå runt 200 pers och kolla efter honom. Klart som tusan att han inte går och våldtar någon tjej då.. Eller har jag fel?
Jaja, visst är det väl bra att man visar vad man tycker, men jag är skeptisk...


Att bero på ingenting, alla dessa j*vla "Bad hair day" mössor. Finns det något som är fulare? Funderar på att göra mig en egen med texten: Awesome hair day! Seriöst, Sånt får jag damp på!
Samma med killar eller tjejer (i få fall dock) Som går runt med typ shorts eller byxor som inte går hela vägen ner, oså sätter dom på sig strumpor i stil med tubsockor?!?!?!?! Vad händer.. Fytusan.. Disssss för sånt..
BOOOOOOOOOORT!

Hejdå.. Sov gott, det ska jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0