Det är allt.

Vad skulle mitt liv vara utan all kärlek? Vart skulle jag ta vägen om allt inte fanns. Jag behöver dig mer än någonsin. Jag behöver alla mer än någonsin, hela tiden!

Jag blev glatt förvånad idag när jag och mina vänner pratade med lärarna och rektorn om lite saker, inget jag tar upp här, men att dom faktist lägger ner tid att lyssna på vad man vill säga. Jag har alltid trott att lärare osv inte bryr sig så jätte mycket. Men tack gode gud att det inte är så!

Jag är riktigt nöjd med mitt skolval, kunde inte välja bättre än Risbergska, även fast min klass inte kommer speciellt bra överens enligt vissa saker.. Haha, men det fixar vi!
Jag är otroligt tacksam över alla mina vänner, ojojoj ni betyder så himla mycket, vad skulle jag gjort utan er?
Och min älskade Sebastian, jädrar vilken go kille! Jag har allt jag behöver! Vänner, familj, bra skola, bra utbildning, en awesome pojkvän.
Tack! Ni vet vilka ni är, och om ni känner er träffade, ta åt er!


Even when I fall, I know that you support me through everything.
You know, I do the same for you! No exceptions!

Chronotribe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0