I'll do anything for love!

Godkväll mina vänner! Hur är läget? Med mig är det bra, eller? Jag vet faktiskt inte, stukade fingrar på höger hand (jag är högerhänt), jag har ont i magen, jag bara måste sätta en nedåt tumme på alla osociala folk!
Vad är det med folk på fredagar? De flesta är faktiskt väldigt osociala!
Men nu ska jag inte deppa! Jag sitter vid våran stationära dator = massa gamla bilder! HIHI


                                     

Bild:
1. Jag och Hannah skulle baka pepparkakor med glasyr..
2. Min och Hannahs typ första "fjortis-bild"
3. Min, Hannahs och Linas naglar
4. Phille och Johanna i kohagen..
5. Orvar, Einar, Olof, Rolf och Räkan, våra nämnsdagar var det firande!
6. Jag och Hannah under skumpartut på min första Bounce-konsert!
7. Jag och Clara var ute och fotade lite, sen hamnade jag där..
8. Orvar, Einar, Olof, Rolf och Räkan på någon klassdag med 9B!
9. Elin, Johanna, jag och Andreas på Liseberg.
10. Jag i långt brunt hår och glasögon :O
11. En val.
12. Tovis och min dag förra sommaren, efter att Tova hade solat för första gången i solarium!
13. Gothia med Tova förra året!
14. Jag för nått år sen typ.. skulle julpyssla i kyrkan!
15. Emma och jag, vi har haft våra dagar! Haha, saknar dom :(
16. Jag och några av mina finska kusiner, för flera år sen......
17. Jag och Johanna gömmer oss för bussen.
18. Några killar från 9B på vår första klassresa!
19. Polen <3

Hahaahahahaha värt att sitta en tilla och försöka ladda upp alla dessa bilder, kolla bara om ni vill!
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0