I give you my love compleatly!

Dålig på att blogga, jag vet! Men kan ni förstå att jag har lagt upp 66 inlägg (med detta)?! Det är liksom mer än jag någonsin gjort! Så nu ska vi inte klaga!
Idag va det inget speciellt i skolan. När jag kom hem städade jag hela huset, sedan kom min helt fantastiska pojkvän, sen kom min bästa vän och hennes holländare. Mycket trevligt!

Kollade på Robinsson ett tag, sedan lyxfällan, efter det veckans kanin. Seriöst?! Vart är sverige på väg? Robinson är det gammla hederliga programmet (tänker jag). På ettan på lördagkvällarna, sitter med en skål godis och myser med familjen oså samma gamla programledare.
Lyxfällan, seriöst nu Sverige, varför bryr sig folk om enskilda individer som har problem med pengar? Samma med jäkla på topp med anna anka, vem bryr sig?
Varför inte bara göra typ en dvd för folk som vill träna så kan dom få träningstips av Mrs. Duck ?!
Och veckans kanin? Värt program, typ lite kända folk som man känner igen men kan inte placera dom någonstans? typ han Claes va pappa i Lotta på bråkmakargatan? Nej, Tv är inte något för mig längre!

Kärleks musik på hör nivå! Jag är kär, ohyes! Nu ska jag läsa lite! Puss på er ;)
love


Jag ska bara påpeka att min dator inte funkar, därför får ni massa andra skitbilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0