God bless the broken road!

Låten går inte att tröttna på! Jag är förälskad i Sebastian, låten får mig att tänka på oss! (För er som inte förstår, är det låten i inlägget under!) Jag har vart ute på en riktigt lång promenad med min bästa vän Tova, gosh vad vi behövde prata! typ de första kilometrarna argumenterade vi om Titanic, om det var en fin film eller inte. Tova tycker inte att den är jätte fin kan jag ju meddela, fast det är ju en jättefin kärleks historia!
Nu har jag badat varmt, med tända ljus och musik, färgat ögonfransarna, dock inget bra relultat :( men jaja.
Nu ska jag krypa ner i soffan och kolla på lite film Flightplane på 4an tror jag den går..
Ha en bra kväll kära vänner!


Mitt vänstra öga är knas, det ser ut som att det är det högra, men det är spegelvänt..

Puss!

Kommentarer
Postat av: tova

jag älskar dig bästa vän! <3

2010-10-10 @ 21:39:11
URL: http://tovasoderback.blogg.se/
Postat av: Anonym

men vad var det för operation du skulle göra?

2010-10-11 @ 21:12:37
Postat av: jennifer

Tova, jag älskar dig också! <3



Anonyma jäkel: Jag ska operara brösten, Skulle vara mycket tacksam om du skrev namn :)

2010-10-11 @ 21:32:37
URL: http://lisajennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0