940110 Jennifer Jonsson

Jag är hemma, med 6 dl mindre tuttar och nöjd som bara den!

Kl. 07.00 igår stod jag inne på mitt rum och bytte om till supersnygga kläder! Eller.. Kramade Johanna och Mamma hejdå och gick till ett  annat rum och pratade med min läkare Jesper. Han började måla mina bröst och efter ett tag frågar smarta jag hur man får bort allt som inte ska va kvar, när han började berätta att dom typ bränner bort det så svimmade jag till, vipps så satt jag på stolen och trodde jag skulle dö. Lyckligt vis gjorde jag nte det och vi körde igång igen, sen blev jag lite yr igen och satte mig ner, sen gjorde vi det sista i sängen på rummet. Jag fick lite tablettisar och sedan åkte jag till operationssalen och bytte från sängen till bordet. Fick på mig syrgasmasken och somnade till på en gång. Då var klockan ca. 08.00 sedan vet jag inte vad dom gjorde men vaknade gjorde jag vid 2. sen låg jag i sängen fram tills frukost imorse och var vaken heeela natten!
Johanna, Erik och Sebbe var förbi också. Så himla snällt av dom! Snart får jag besök av mina klasskamrater och Tova, och lite senare kommer Sebbe förbi!
Nu ska jag gå och lägga mig lite innan det kommer folk!
pussar och kramar från moi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0