When I look up in the sky I see you!

Hei! Jag har vart i skolan, träffat en ny tjej, Matilda heter hon, hon kollade in klassen lite. Mycket trevlig tjej! Jag har även vart med Tova idag, inga fel att umgås med sin bästa en måndag som denna! Vi har firat också, med tårta, mat och chokladpudding! Nu har jag precis kommit hem från affären, en fotkräm, en hand kräm och en ramlösa rikare! Mycket nöjd!
Seriöst? Kan man vara nöjd för det? Nja, det är nog helheten, jag mår bra för allting nu! Förutom min träningsvärk i ryggen. Kan knappt resa på mig om jag suttit länge.. Det går nog bra!
Nu ska jag plugga, duscha och dra på mig en ansiktsmask innan jag ska sova!
Någon som har nått kul förslag på vad jag ska skriva om? Eller är ni nöjda? :)

Kommentarer
Postat av: tova

DU är min bästa!

2010-11-15 @ 18:46:01
URL: http://tovasoderback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0