Vi ser det snöar..

Det säger ju sig självt, jag är förbannad som bara den! Jag hatar, bokstavligen HATAR snön.. Jag va helt deppig igår för att det snöade.. Och jag har ingen aning om hur jag ska ta mig till skolan, det är för kort för att ta buss, men för långt för att gå.. Jag hatar detta!
Jag har vart usel på update. Men det bryr jag mig inte om, så jag tänker inte be om förlåtelse..
Jag är hungrig och kissnödig, men toan är för långt borta..
JÄVLA I-LANDSPROBLEM ASSÅ! Men seriöst.. snön är vit, kall, ful, hal och allmänt ivägen! Sommar ska det vara!

Sån himla tur att jag har en pojkvän och bästa vän som typ älskar vintern, om inte Tova har ändrat sig? :) Haha!
Man skulle ha en telepator (nån som vet vad jag menar?) så man bara kan åka utan att komma ut. Så skulle man sitta med vänner och mysa järnet inomhus, det är ju positivt, men nu är det så att vi inte lever på en telepatortid, så vi får stå och vänta på bussarna som aldrig kommer, så då MÅSTE man vara ute!? Livet suger bra hårt ibland..

Oså dör folk i trafiken, liksom seriöst, det var en 19 årig brud som dog igår. Krockade med en lastbil eller nått.. Asså, det är för jävligt med snö! hade snön kommit om en månad hade hon levt.. Tragiskt det ska vara.

En sak  kom jag på nu.. Det kanske inte blir lika mycket våldtäkter i Örebro nu när det är vinter.. Typ det som är positivt..

Juste! Bussarna har inte äns vinterdäck.. LÄNSTAFIIIIKEN, FÖR OSS SOM VAR PÅ VÄG (ner i diket då..)!!

Det var min bibel.. Nu väntar jag på Martemartina med Joline.. Kullllllll :D oj.. men nej, nu får jag ge mig. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0